Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

sobota, 19 kwietnia 2014

Penthouse udomowiony

Świątecznie. Lubię to moje "Muzeum Reymonta" - wchodzę tu i czuję się bezpiecznie i spokojnie.








 








 
Ptasie domki są z JYSK, bardzo chciałam takie mieć i trafiłam na nie zupełnie przypadkowo. 25 zł za sztukę!
 
 
Krzesła też dostały nowe poduszki.




 I poduszka - ptasi domek - zainspirowało mnie Sarenki dzieło.




A na początku był chaos...





 



3 komentarze:

  1. Przeszłość - dobrze, że to czas już miniony, teraz jest po prostu kobieco i pięknie, chociaż widzę, że na Waszej Życiowej Wyspie towarzyszy wspólnej podróży w czasie przybywa i robi się ciasno.... Tak jak u mnie w akademikowym pokoju.
    Życzę, aby pojawiły się sposoby na powiększenie Życiowej Wyspy, może na Czerniakowskiej, a może gdzieś w pobliżu.
    Podbeskidzki Bujaków pozdrawia w osobie studentki Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za ciasno Marysiu! Ale ja i hangar samolotowy szybciutko zagracę - zwiększanie powierzchni życiowej, to tylko czasowe rozwiązanie w moim przypadku...

    OdpowiedzUsuń