Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

niedziela, 13 kwietnia 2014

Patera z Biedronki

Biedronka Home można powiedzieć.
Plan na dzisiaj był inny, ale z powodu biegu "jakiegośtam" nie dało się dojechać w żadne inne miejsce. Ja nie biegam, dla jasności, ale co to za problem - zamknąć główne ulice, żeby kilkadziesiąt osób mogło się przelansować we fluorescencyjnych wdziankach!
Biedronka skutecznie poprawiła mi nastrój; za 19,99 nabyłam z radością patery na słodkości. Nie mogłam się zdecydować, która podoba mi się bardziej - więc kupiłam dwie:






1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się nieraz jak żyć w mieście z bardzo często i nie wiadomo na jak długo zamykanymi ulicami, placami i wieczną zmianą rozkładu jazdy..... Liczyłam, że Twój dom nie jest na głównym trakcie przechodu grup wszelakich, myliłam się?. Dobrze, że tu u mnie wieś na zboczu gór z widokiem na daleką cywilizację.
    Ad temat posta: Bardzo lubię róże i bardziej podoba się na druga patera w różowościach. Pusta jest sama w sobie delikatna i lekka.
    Pozdrawiam,
    Bożena.

    OdpowiedzUsuń