Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

niedziela, 6 kwietnia 2014

Turkus i fiolet

Bardzo lubię błękit, turkus, jasnoniebieski... Wydawało mi się, że liliowe ściany nie będą dobrym tłem dla żadnej z tych barw, ale kto nie ryzykuje...
Narzutę i poszewki wypikowałam ręcznie muliną. Zajęło mi to kilkanaście godzin i tak sobie podziubałam opuszki palców, że spuchły.
Zasłony kupiłam w sh za kilkanaście złotych, są lniane, na podszewce, utkane we wzór z napisów.
Turkusowy lampionik - klatkę zakupiłam w HOME & YOU.
Tildowym lalom zmieniłam fryzury i ... stały się nobliwymi damami.

Dywan zwinęłam - Edward poczuł wiosnę i zaczął się lenić.










A to Wielkanocny królik według mojej córki.



2 komentarze:

  1. a gdzie można kupić taki materiał we wzorki? ten co ma fioletowo turkusowe esy floresy na białym tle :) bede bardzo wdzieczna za podpowiedź na marta@dharani.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Resztkę tej tkaniny znalazłam w ciucholandzie... Niestety, nie mam pojęcia gdzie można ją upolować :(

    OdpowiedzUsuń