Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Bordowa narzuta

Przez zupełny przypadek powstała; przeszukując tkaninowe zapasy wylosowałam taki oto zestaw.








5 komentarzy:

  1. Dzień dobry :) Zwiedzam i podziwiam. Tylko kilka razy w życiu zamachnęłam się na siebie i uszyłam taka paczłorkową narzutę. Manipulowanie taką grubą, po przepikowaniu, płachtą materiału pod stopka maszyny - wymaga wprawy i samozaparcia. Dla mnie najtrudniejsze było przyszycie spodu.
    Bardzo tu u Ciebie Asiu miło i przytulnie. Nie wiem co bardziej mi się podoba, czy tęczowy księgozbiór, czy półka ze skrzynki, czy te wszystkie ręcznoty-ślicznoty. Serdecznie pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Beato, to bardzo miłe :) Masz rację, że pikowanie narzuty to najtrudniejszy etap, ale przywykłam i jakoś idzie... Cieszę się, że mój dom ci się podoba - pierwszy raz w życiu mam własny kąt i bardzo mnie to uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że wkładasz w niego wraz z Sarną ogromnie dużo serca i radości. Na którymś zdjęciu (ze spodniami w róże) znalazłam w tle taki wieżowiec jak mój , ale okolica nico inna więc chyba nie jesteśmy sąsiadkami z Ursynowa.:(
      Słoneczności , B

      Usuń
    2. Prawie jesteśmy! Mieszkam na Mokotowie :)

      Usuń
  3. nie jestem fanką paczłorku ale ta mi się podoba bardzo!

    OdpowiedzUsuń