Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

sobota, 10 stycznia 2015

Patchwork o Czerwonym Kapturku

Bardzo chciałam mieć taki - z postacią z baśni, która nie byłaby kadrem z filmu Disneya. Marzył mi się Czerwony, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedniej tkaniny; a ceny w euro kłóciły się zupełnie z ideą patchworku. Pozszywałam więc z kolorowych kwadratów dom, las i niebo... a potem pojawiła się w tej bajce dziewczynka. Z koszykiem i czerwonej czapeczce. Na koniec w ogródku babci posadziłam kwiaty.
Całość wypikowałam ręcznie kolorową muliną i oblamowałam dwa razy; na czerwono i taśmą w muchomorki. Wilka pominęłam!

 








 
Kapturek jest z filcu; a tu udokumentowany proces twórczy:
 






 




 

2 komentarze:

  1. Kapturek boi się wejść do domu, bo coś go przeraziło. Oczy ma aż okrągłe ze strachu, buzię zacisnął aż do zaniku.
    Czego tak się boi?
    Pozdrawiam, Ania z aniapatrzy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :( Myślałam, że usuniecie wilka załatwi sprawę... On się chyba boi babci.

      Usuń