Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

piątek, 28 lutego 2014

Skrzynka na owoce

 Półka ze skrzynki prześladowała mnie już od dawna, szczęśliwie jednak nie miałam jej gdzie powiesić. Pomysł na umieszczenie jej w łazience spłynął na mnie nagle i od tamtej pory widziałam je wszędzie; w czasopismach, na blogach... Wracając z pracy przechodzę obok bazarku, stała tam skrzynka - samotna i smutna. Odkupiłam ją za 5 zł. Przetarłam papierem ściernym, niezbyt dokładnie, bo zależało mi na efekcie shabby. Pomalowałam na biało farbą akrylową.
Jestem w zachwycie.
Metalowe serce kupiłam w PEPCO za 9,90.


 
 








 


Porządki w łazience zaowocowały zmianą aranżacji na łazienkowej półce.



 
I znalazło się miejsce dla baletnicy z sh.
 


 

 



 P.S. Półkę przykręciłam do ściany sama. Wiercenie trwało jakieś 3 minuty, dojście do tego jak zamontować wiertło zajęło mi jakieś 40 minut.
 


 






3 komentarze:

  1. Witam,
    tu Bożena. Można napisać wiele, teraz raczej krótko: imponuje mi Twoja zaradność Joanno, gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam,
    B. z B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, dziękuję:) To, niestety nie mój pomysł - ale bardzo mi się podoba. Żałuję, że nie mam więcej miejsca, bo takie półki świetnie wyglądałyby w kuchni.
    Pozdrowienia dla całej rodzinki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta skrzynka jest boska!

    Ada

    OdpowiedzUsuń