Etykiety

szycie (239) patchwork (223) narzuta (174) dekoracje (145) szydełko (136) rękodzieło (132) zakupy (95) dom (77) poduszka (76) mieszkanie (65) recykling (62) torba (57) zabawki (57) Święta (54) torby eko (49) książka (45) pościel (43) vintage (29) Tilda (28) lalka (26) zawieszki (24) Czerwony Kapturek (21) remont (21) decoupage (17) Wielkanoc (15) podróż (14) bazar na Kole (13) kosz (13) igielniki (11) królik (8) klatka dla ptaków (6) maszyna do szycia (6) Edek (5) puszki (5) dywan (4) helloween (3) kosmetyczka (3) szpule (3) filc (2) meble z palet (2) pompon (2) półka (2) słodycze (2) walentynki (2) effe (1) katalog (1) leporello (1) manekin (1) szyld metalowy (1) taca (1) upcykling (1)

niedziela, 15 marca 2015

No to mam SPA !

Moc sześciu żarówek będzie teraz ze mną podczas kąpieli. Różowy żyrandol to kolejna zrealizowana wizja, ale ostre światło odziera ze złudzeń...


 
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Dodam tylko ze znalazlam ten zyrandol w dwoch sklepach
    http://www.exitodesign.pl/pl/lampa-wiszaca-chandelier-gypsy-by-silly.html
    i w tym
    https://www.pt-store.pl/zyrandol-sy100773pi.html
    i juz tam na zdjeciach kolor sie rozni jedno zdjecie jest pastelowe a drugie fuksja ;/
    czy Pani tez miala taki problem przy zakupie????

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe jestem pewna czy moj pierwszy komentarz zostal opublikowany? :(
    Pisze do Pani poniewaz rowniez chce kupic taki sam zyrandol, jest przepiekny! Niestety mam duzy problem bo chce kupic dokladnie taki jasny kolor jak Pani a w sklepach internetowych na zdjeciach on jest bardziej w odcieniu fuksji i w dodatku na zdjeciach raz jest pastelowy a na kolejnym jest ciemniejszy kolor. Moglaby mi Pani zdradzic gdzie Pani kupila ten swoj? Ja juz nawet do sklepow dzwonilam ale nie mogli mi powiedziec jaki to kolor na zywo bo nie mieli w magazynie zadnego! Bardzo, ogromnie prosze o pomoc!
    Pozdrawiam,
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Izabelo, kupiłam go w Present Time; mieli obydwa kolory. Trafiłam na wyprzedaż i cena była super korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      poszukuję takiego :( Może któraś z Pań chciałaby sprzedać fuksja ew. jasny róż

      Usuń
    2. W Present Time jest jeszcze kolorowy: https://www.pt-store.pl/lampa-zyrandol-leitmotiv-gypsy-lm1211.html

      Usuń
    3. I tu znalazłam
      https://sprzedajemy.pl/zyrandol-lampa-krysztalowa-fuksja-gypsy-pt-gorzow-wielkopolski-02d8b2-nr19403207

      Usuń